Algemene voorwaarden
Prijzen
Alle prijzen zijn in Euro's en inclusief 21% BTW, exclusief verzendkosten.
Als gevolg van de wisselende goud- en zilverprijzen heeft ARMOISE JEWELRY het recht om op deze gronden een prijsverhoging door te voeren. Dit geldt ook voor door u reeds bestelde items die u nog niet heeft betaald. Als dit in uw nadeel is wordt u hiervan op de hoogte gesteld. U heeft dan het recht de bestelling te annuleren.
Indien de ontvanger zich niet in het land van verzending bevindt, is de ontvanger zelf aansprakelijk voor de eventuele verschuldigde omzetbelasting of invoerrechten in het land van ontvangst.
Offertes geschieden onder voorbehoud van beschikbaarheid en huidige prijzen van leveringen, diensten en het benodigde (edel)metaal en zijn vrijblijvend.
Als u vragen heeft over de prijs van uw bestelling, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Levering
Alle bestellingen worden verzekerd verzonden met Mikropakket. Dit kost €8,70. Bij het in ontvangst nemen is een handtekening verplicht. Ik verzend twee keer per week met Mikropakket. Vaak wordt je bestelling dan de volgende werkdag bezorgd. Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling op te halen in de winkel in Arnhem.
Indien uw bestelling bestaat uit meerdere artikelen die niet allemaal uit voorraad leverbaar zijn, neemt ARMOISE JEWELRY contact met u op over eventuele deellevering. Als u dit wilt dan zijn de dubbele verzendkosten voor uw eigen rekening.
Omdat de artikelen aangetekend worden verzonden is het belangrijk dat er iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen en te tekenen. Indien dit niet lukt zal de pakketvervoerder uw pakket opslaan en op een andere manier aanbieden. ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor de aanvullende kosten en risico’s hiervan.
ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor verkeerde levering ten gevolge van verkeerd opgegeven adresgegevens.
Als u vragen heeft over de levering van uw bestelling, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Leveringstijd
Indien de artikelen uit voorraad leverbaar zijn, worden ze direct na ontvangst van betaling aangetekend verzonden naar het door u opgegeven adres.
Indien de door u bestelde artikelen niet direct op voorraad zijn, neemt ARMOISE JEWELRY, na ontvangst van uw betaling, tot 14 dagen de tijd om de producten te voltooien voordat ze verzonden worden. Indien het voltooien meer tijd in beslag zal nemen dan 14 dagen, zal ARMOISE JEWELRY u direct op de hoogte stellen. Als het niet mogelijk is om uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst van betaling gereed te krijgen voor verzending, heeft u het recht om de bestelling te annuleren en uw aankoopbedrag terug te krijgen.
ARMOISE JEWELRY zal trachten de levering, indien op voorraad, na ontvangst van betaling, binnen 14 dagen bij u te laten plaatsvinden. Dit is echter een indicatie en niet een uiterste levertijd. ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor vertragingen bij de postdienst. Wanneer uw artikelen uit voorraad niet binnen 30 dagen geleverd kunnen worden heeft u recht om de bestelling te annuleren.
Bovenstaand geldt niet voor producten vervaardigd in opdracht. Meestal is er dan sprake van een aanbetaling voordat ARMOISE JEWELRY het product vervaardigd en hangt de levertijd af van het soort ontwerp. Omdat werk in opdracht zelden op afstand geschied worden afspraken over aanbetaling en levertijd meestal in overleg gedaan.
Als u vragen heeft over de leveringstijd van uw bestelling, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Retouren
Indien bij ontvangst de artikelen niet overeenkomen met uw bestelling, bijvoorbeeld door beschadiging of verkeerd geleverde artikelen en u wilt dit retourneren, dan dient u hier binnen 7 dagen melding van te maken via [email protected]. Na verstrijking van 7 dagen na ontvangst van uw pakket kunt u niet meer retourneren. De verzendkosten en risico van retour zijn voor uw eigen rekening. ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten tijdens de verzending. Er wordt aangeraden uw pakket aangetekend retour te verzenden. In overleg krijgt u een nieuw artikel, een tegoedbon of uw aankoopbedrag terug. Als u voor het laatste kiest zal ARMOISE JEWELRY binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
Indien u wilt retourneren omdat het artikel niet aan uw verwachting voldoet, dient u hier binnen 7 dagen na ontvangst een melding van te maken door een bericht te sturen naar [email protected] alvorens u het artikel terug stuurt. . Na verstrijking van 7 dagen na ontvangst van uw pakket kunt u niet meer retourneren. De verzendkosten en risico van retour zijn voor uw eigen rekening. Er wordt aangeraden uw pakket aangetekend retour te verzenden. Let op bij het kiezen van de juiste verzekering bij verzenden met PostNL!: Óók al past uw pakket door de brievenbus, kies dan voor een ''normaal'' pakket. Een brievenbuspakketje is namelijk niet voldoende verzekerd, óók bij aangetekende verzending. Neem bij twijfel gerust contact met mij op. Ik help u graag met het juist verzenden van uw pakket. ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor uw zoekgeraakte pakket tijdens de verzending. U bent zelf verantwoordelijk voor de juiste schade-afhandeling bij vermissing of beschadiging van een door u gestuurd pakket naar ARMOISE JEWELRY, ook waneer dit pakket een retourartikel bevat. In overleg krijgt u een nieuw artikel, een tegoedbon of uw aankoopbedrag terug. Als u voor het laatste kiest zal ARMOISE JEWELRY binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
Voorwaarden voor retouren zijn dat de artikelen ongedragen en ongebruikt moeten zijn en vrij van beschadiging na constatering van de onjuiste staat en in hun oorspronkelijke verpakking moeten verkeren.
Uitgesloten van retourrecht zijn gepersonaliseerde artikelen die in opdracht gemaakt zijn.
Als u vragen heeft over het retouren van uw bestelling, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Garantie
De artikelen van ARMOISE JEWELRY hebben 1 jaar garantie op constructiefouten. Slijtage door gebruik, slijtage aan de zetting van edelstenen en verlies of breuk van edelstenen vallen buiten de garantie. Edelmetaal is erg sterk en duurzaam, mits er juist mee om wordt gegaan. De sieraden af doen tijdens zware werkzaamheden, afwas, tuinieren, sporten, sauna, of zwemmen, etc wordt aangeraden. Bij parels en sommige edelstenen dient u geen crèmes of parfum aan te brengen tijdens het dragen. Zilver wordt in veel gevallen na een tijdje zwart (oxidatie). Dit is echter makkelijk te verhelpen met de juiste zorg. Vraag gerust naar de mogelijkheden om uw zilveren en gouden sieraden te onderhouden.
Reparatie
Het laten repareren van uw sieraden bij ARMOISE JEWELRY is op eigen risico. ARMOISE JEWELRY streeft er naar de reparatie zo goed mogelijk uit te voeren met respect voor het bestaande sieraad. Voordat u uw sieraad achter laat zorgt ARMOISE JEWELRY er voor dat u op de hoogte bent van de bestaande gebreken, de kosten, de nodige handelingen om het sieraad te repareren, de risico's, de te verwachte uitkomst van de reparatie en de geschatte tijd die nodig is. Als zich tijdens het repareren problemen voordoen of er verwachting is dat de uitkomst zal afwijken van het besproken eindresultaat staakt ARMOISE JEWELRY ik direct het proces en brengt zij u op de hoogte. ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor eventuele schade aan uw sieraad bij het uitvoeren van de reparatie.
Als u vragen heeft over reparaties, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Betaling
Tenzij anders is overeengekomen, dient de betaling direct bij afronding van de bestelling via één van de aangeboden betaalmethodes te worden voldaan. Bij betaling d.m.v. overschrijving per bank of giro geldt als datum van betaling de datum van creditering van de girorekening van ARMOISE JEWELRY. Betaling dient te aller tijden te geschieden voor levering, binnen 14 dagen na bestelling. Betaling in termijnen is niet mogelijk.
Na het verstrijken van 14 dagen na besteldatum wordt de bestelling geannuleerd.
Als u vragen heeft over de betaling van uw bestelling, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Privacy
Wanneer u bij Armoise Jewelry een bestelling plaatst kunnen de volgende gegevens gevraagd en bewaard worden: Wanneer je een bestelling plaatst kunnen de volgende gegevens gevraagd worden: Naam, adres, postcode, plaats, land, telefoonnummer, e-mail adres, wijze van betaling en eventueel het rekeningnummer. Die gegevens worden niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.
ARMOISE JEWELRY is niet aansprakelijk voor het surfgedrag en de verstrekking van persoonsgegevens door minderjarigen.
ARMOISE JEWELRY respecteert de privacy van de online bezoekers aan haar website en is de enige eigenaar van de informatie die via deze website wordt verkregen, tenzij anders aangegeven. Deze informatie wordt door ARMOISE JEWELRY niet verkocht, gedeeld of verhuurd aan derden. ARMOISE JEWELRY is echter wel gerechtigd informatie over gebruikers vrij te geven indien de wet dit vereist.
Informatie waaruit de identiteit van een online bezoeker aan de website van ARMOISE JEWELRY kan worden afgeleid, wordt vrijwillig door de bezoeker verstrekt. Deze informatie kan binnen ARMOISE JEWELRY worden gebruikt met als doel de bezoeken aan onze websites zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. De afnemer geeft hier uitdrukkelijk toestemming voor.
Persoonsgegevens zullen op verzoek van de online bezoeker zo spoedig als mogelijk is worden verwijderd.
Op alle rechtsbetrekkingen waarbij ARMOISE JEWELRY partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing, ook indien aan een verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland uitvoering wordt gegeven of indien de bij de rechtsbetrekking betrokken partij aldaar woonplaats heeft. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag wordt uitgesloten.
ARMOISE JEWELRY doet er alles aan om uw sieraadbeleving zo aangenaam mogelijk te maken. Als u vragen of klachten heeft, neem dan gerust contact op met Sharon via [email protected]
Klachten worden zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen behandeld. Indien dit om enige reden niet mogelijk is wordt u op de hoogte gesteld van de duur van de vertraging. Klachten dienen te aller tijden te zijn voorzien van de naam, adres en woonplaats gegevens van de afnemer.